Fri support i Ashop

Fri support ingår alltid i Ashop, och innebär tillgång till grundläggande support utan kostnad via e-post.

Vad ingår i fri support?

  • Support via e-post (Upp till 3 arbetsdagar).
  • Generella frågor om Ashop och dess funktioner.
  • Vägledning till dokumentation, guider och bästa praxis.
  • Grundläggande felsökning (identifiering av problem, ej åtgärd).
  • Rapportering av upplevda fel i Ashop (ej kundspecifika lösningar eller tredjepartstjänster)

Supportnivåer

Fri support som alltså alltid ingår motsvaras av supportnivån Core nedan, men för butiker med större behov finns utökad support i form av Pro och Ultimate

Support CoreSupport ProSupport Ultimate
PrisIngår alltid                     Ingår i alla månadsavtalEnligt offert
Fri support via e-postcheck_2.pngcheck_2.pngcheck_2.png
Telefonsupporttimes_1.pngcheck_2.pngcheck_2.png
Vi loggar in & hjälper till direkttimes_1.pngcheck_2.pngcheck_2.png
Felsökningar + åtgärdertimes_1.pngcheck_2.pngcheck_2.png
Support för tredjepartstjänstertimes_1.pngcheck_2.pngcheck_2.png
Rådgivning & förbättringsförslagtimes_1.pngcheck_2.pngcheck_2.png
Premium SLAtimes_1.pngcheck_2.pngcheck_2.png
Prioriterad supporttimes_1.pngcheck_2.pngcheck_2.png
Obegränsade supportärendentimes_1.pngtimes_1.pngcheck_2.png
Prioriterad kö för utvecklingsinsatsertimes_1.pngtimes_1.pngcheck_2.png
Högsta prioritet i alla supportärendentimes_1.pngtimes_1.pngcheck_2.png
SvarstidUpp till 3 arbetsdagarPrioriterad supportMax 4 timmar

Vanliga frågor

Ett månadsavtal innebär att ni varje månad får en avtalad mängd support och utvecklingstid där vi hjälper er med all form av support, förbättringar och ny funktionalitet i er Ashop-butik. Ni slipper offertförfarandet för småuppdrag och kan istället fokusera på att utveckla er e-handel med snabbare leveranser och effektivare processer.

Med ett månadsavtal får ni alltid ett lägre timpris jämfört med att köpa lösa timmar. Dessutom garanteras ni prioriterad tid varje månad, vilket innebär att ni går före i kön vid förfrågningar. Ni får också bättre planering och mer värde för pengarna eftersom vi kan arbeta effektivare med er utveckling.

Ja! Ni bestämmer själva vad vi ska arbeta med under er avtalade tid.

Ni kan alltid kontakta oss vid behov och grundläggande support ingår alltid. Behöver ni mer ingående support så hjälper vi även även mot en timkostnad, men så har ni ingen garanterad tid och timpriset är högre än med ett månadsavtal. Ett månadsavtal är det bästa sättet att säkerställa kontinuerlig utveckling och prioriterad support.

För att läsa vidare om månadsavtal så klicka här, eller kontakta oss för att få mer information om vad som skulle passa er butik i form av utveckling och support! 

Kontakta oss!